Atverti
Krepšelyje prekių: 0
Krepšelis

S.Kančelskienė. Linijų pasaulis

2.00 EUR

Darželyje nesiekiama išmokyti vaikų rašyti, tačiau formuojama rašymo motyvacija,lavinamas regimasis suvokimas, rankos judesiai. Šis etapas labai reikšmingas mąstymui, vaikas pratinamas sukaupti dėmesį, ugdomi tvarkingumo, kruopštumo įgūdžiai, pasitikėjimas savo jėgomis. Pedagogo tikslas — sužadinti vaiko norą išmokti skaityti ir rašyti, drąsinti, skatinti vaikus, bandančius imituoti raštą, lavinti akių judesius, pirštų, riešo lankstumą. 


Vaikai pratinami taisyklingai laikyti pieštuką, teptuką, atlikti ritmiškus, dinamiškus judesius. Ypatingą dėmesį reikėtų skirti rankų, pirštų motorikai lavinti. Svarbu skatinti skaitymo ir rašymo motyvaciją, pajusti pažinimo džiaugsmą. Kiekvieno vaiko poreikiai yra skirtingi, todėl įgūdžiai formuojasi individualiai.

Aplink save matydami raides, užrašus, knygas, žurnalus, skaitmenis, natas vaikai sužino apie raštą. Sužino, kad raštas gali būti įvairus: rašytas ranka, spausdintas, piešinių raštas, aklųjų raštas (Brailio), kad yra didžiosios ir mažosios raidės. Vaikai pradeda suvokti sakytinės ir rašytinės kalbos santykį.

Rašto krypties suvokimas glaudžiai siejasi su erdviniu vaizdinių suvokimu. Pedagogui labai svarbu padėti vaikui suvokti daiktų padėtį erdvėje, skirti dešinę ir kairę, jausti judėjimo kryptį (pirmyn, atgal, į viršų, į apačią, kairėn, dešinėn). Ne mažiau svarbu, kad vaikai praktiškai mokėtų pasinaudoti įgytomis žiniomis. Pedagogui būtina stebėti, tyrinėti, organizuoti, vertinti ir tobulinti ugdymo procesą.

Naujienų prenumerata
Užsiprenumeruodami, sutinkate gauti naujienlaiškius iš mūsų
Mus rasite
Kontaktai
8 650 30974
vytautas.salavejus@gmail.com
Visos teisės saugomos. © 2018